ohlinjohanna.blogg.se

15e Mars 2013

Publicerad 2013-03-15 19:03:00 i

Det har varit en solig dag idag, som de flesta andra dagarna här uppe faktiskt! Jag hade inga större förhoppningar på Luleå när jag flyttade hit för drygt 6 månader sen, men jag kan säga att jag är positivt överraskad! Solen skiner nästan varje dag och det är så vackert! Hoppas det håller i sig!

Däremot skulle jag ljuga om jag sa att jag inte längtade efter värme och sommar, men om en vecka åker jag till Florida där det nu visar en stadig temperatur på 25+! Men det största plusset med resan är ändå att jag äntligen ska få träffa min fina pojkvän igen! 3 månader har snart gått och jag längtar så mycket efter honom!

Det va allt för mig, hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela